Monday, March 10, 2008

cum procedam?

nu mi-e clar de ce comportamentele incarcate de tzatzism, agresivitate si mirlaneala ma blocheaza si reduc la stadiul de 3 years old, in loc sa ma enerveze.

teoretic, zic, ar trebui ca la virsta (respectabila) pe care o am, sa pot reactiona fie ca blocato de mirlanisme, fie sa ma pot mirlani similar. dar nu, mie mi se pune eternul nod in git, ma doare-n git pina-mi dau lacrimile, dar nu pot scoate pe gura nimic nasol.

e semnul unei grave incapacitati de adaptare la lucrurile din jur. pentru ca, firesc, in lumea in care m-au trimis ai mei (nu aia pentru care m-au pregatit, pare-se), e mai mare incidenta tzatzismelor masculine si feminine, a poalelor in cap a penibilului.

P.S.(fara nicio legatura cu ce scriemai sus) Special thanks to Luiza (ex Humanitas, actualmente Corint & LEDA). Intotdeauna imi place sa primesc carti cadou, daramite cind cartile-s din cele pe care mi le doresc! Clar, multumesc!

No comments: